ايا دوست داشتن دليل ميخواهد؟؟؟

❤باتــــــــــــــلاق عشــــــق❤

يه بار دختري حين صحبت با پسري كه عاشقش بود،ازش مي پرسه؟چرا دوسم داري؟

پسر:من نميدونم چرا عاشقتم دليل ندارم اما ميتونم ثابت كنم1

دختر:من نميخوام ثابت كني ميخوام دليل بياري،اگه ذليل نداري پس چطوري ميگي عاشقمي؟

پسر:باشه.......چون تو خوشگلي........صدات خواستنيه......بهم اهميت ميدي........بخاطر لبخندت.....

دختر از حرف هاي پسر خيلي راضي وقانع شد...

اما.........................................................!!!

متاسفانه فرداي ان روز دختر تصادف وحشتناكي كرد،وبه حالت كما رفت.......

پسر نامه اي با اين مضمون نوشت....وآن را كنار دختر گذاشت

عزيزم گفتم بخاطر صدات عاشقتم اما الان كه نميتوني حرف بزني پس من ديگه نميتونم عاشقت بمونم

گفتم:برا حركات عاشقونت.......برا اهميت دادنت.....برا لبخندت عاشقتم اما.....حالا نميتوني اينجوووري باشي پس دليلي برا اينكه عاشقت بمونم نيست پس من................

عشق دليل ميخواد؟معلومه كه نه نه پس هنوزم عاشقتم!!!

 

عشق خام ميگه:من دوست دارم چون بهت نياز دارم

اما عشق پخته وكامل ميگه:من بهت نياز دارمچون دوست دارم

اين سرنوشته كه تيكنه كي تو زندگيت بياد اما اين قلبه كه حكم ميكنه كه چه كسي در قلبت باشه......1!!!1!

 



نظرات شما عزیزان:

داداش کوچیکه
ساعت3:35---23 آبان 1391
سلام
یکی از دست نوشته هام هدیش میکنم به شما عزیزم امید وارم خوشت بیاد
زمانه را چه شده است

مردم چرا اینگونه اند

یاد روزهای قشنگ به خیر

روزهای که ندیده ایم

فقط آوازه اش شنیده ام

بابا بزرگ وقتی از قدیما میگه

از اون همه شادیو

معرفتو عشق آدما میگه

آدم دلش میسوزه

بیچاره دل من

طفلکی قلب شکسته ی تو

همه دنبال تکیه گاه عاطفین

اما کدوم تکیه گاه

کدوم آدم سربراه

آهای آدما

به خدا همه لایق محبتیم

اگه دوست داریم همدیگرو

خوبه که جون برای هم فدا کنیم

نکه همدیگروواسه هوس فداکنیم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ سه شنبه 3 مرداد 1391برچسب:,سـاعت 14:47 نويسنده ❤mahsa
яima